שייט על הדנובה: שווקי חג המולד

טיול לארץ האגדות בתקופת החג הקסומה

שייט על הדנובה: שווקי חג המולד

טיול לארץ האגדות בתקופת החג הקסומה

שייט קסום בין טירות ועיירות ימי ביניים מקושטות באורות חג המולד

הדרך המומלצת לחוות את אירופה המקושטת והמוארת בעונת חג-המולד: שייט יוקרתי על נהר הדנובה. ממלוננו הצף נחזה באירופה העתיקה והמודרנית, נצא לטיולים מרגשים ונבקר בשווקי חג המולד. ניכנס לעולם של ערמונים קלויים, יין חם ומיני ממתקים ועוגות חג, וכל זה עם תפאורה של אורות ועצי אורן.

מה מחכה לנו לאורך השייט? הפלגה לאורך נהר הדנובה המרשים שעל גדותיו ניצבים ארמונות שיצאו מהאגדות, טירות עתיקות מוקפות בעיירות ימי ביניים, קניות, סיורים ואירוח ברמה של 5 כוכבים בספינת פאר מוקפת חלונות פנורמיים שמכילה מסעדה, חדר כושר ועוד פינוקים.

מסלול הטיול

נטוס מתל-אביב למינכן, בירת בוואריה. נהנה מסיור שכולל את הפארק האולימפי, את האנדרטה לנרצחי אולימפיאדת 1972, את מתחם BMW המפורסם, את ארמון בית המלוכה הגרמני לשעבר ואת בית האופרה. בכיכר מריה נראה את בית העיריה המרשים. נקנח בשוק האוכל המפורסם, עם מאכלים לחג המולד וכמובן בירות, יינות והנקניקיות הגרמניות המפורסמות. ביום הבילוי נגיע למלוננו, ארוחת ערב במלון.

לאחר ארוחת הבוקר נצא לעיר רגנסבורג, עיר מתקופת ימי הביניים על גדות נהר הדנובה. הסיור יכלול ביקור בגשר אבן מהמאה ה-12 ואת קתדרלת פטר הקדוש הגותית מהמאה ה-13, את מוזיאון בית העיריה הישן ואת סיפור היהודים שגורשו במאה ה-16. מכאן נמשיך לווילסהופן, שם נעלה על ספינת הנהר ונהנה מקוקטייל קבלת פנים וארוחת ערב לסיום היום. לינה בספינה.

הבוקר נהנה מכל הפינוקים שיש לספינת הפאר להציע, בהפלגה נינוחה לעיירה פסאו, עיירה ציורית בעלת סמטאות עתיקות השוכנת על מפגש הנהרות בגבול גרמניה ואוסטריה. נצא לסיור בסמטאות העתיקות והמקושטות לקראת החג, בסיור נתרשם מקתדרלת סטפן הקדוש ומהאדריכלות האיטלקית, מהחנויות והדוכנים ומהטיילת לאורך גדת הנהר. לינה בספינה.

הבוקר נתעורר בעיר לינץ. לאחר ארוחת בוקר מפנקת ניסע לפנינה האוסטרית זלצבורג לסיור מקיף בעיר ובאזור האגמים הנודע. זלצבורג היא עיר מפורמת ויפיפייה, מקום התרחשותו של הסרט ‘צלילי המוזיקה’, ביתו של מוצרט ומרכז מסחר ותרבות שהפכו אותה למוקד משיכה. במרכז העיר העתיק נראה את גני מירבל המפורסמים, נטייל בסמטאות עם דוכני חג המולד, ניסע לאגם מונד המפורסם ועוד יעדים מפורסמים. בתום הסיור נחזור לספינה לארוחת ערב. לינה בספינה.

יום מרגש בעמק הווכאו: נפתח את הסיור בדירנשטיין, עיירת ימי ביניים קסומה המפורסמת בזכות ליקר משמש ואפרסק וגם בשל היותה המקום בו ריצ’ארד לב-הארי מלך אנגליה הוחזק כאסיר בימי מסעות הצלב. נגיע למלק והמנזר הבנדיקטי המפואר והמפורסם על גדת הדנובה. נקנח בטעימת הליקרים המפורסמים ונחזור לספינה לארוחת ערב ולינה.

בשעות הבוקר נעגון בעיר הוואלסים המרהיבה, וינה. העיר שהתפרסמה כבירת המוזיקה בזכות בטהובן, שטראוס, מוצרט ויוצרים נוספים. הסיור המקיף כולל את בית האופרה, את ארמון בית המלוכה ההבסבורגי, טיול בסמטאות העיר העתיקה וקתדרלת סטפנוס הגותית. נהנה משופינג בדוכני חג המולד ומאווירת החג שעוטפת את העיר.

אחרי בוקר של הפלגה מפנקת על הדנובה וצפייה בעיירות וכפרים המקשטים את גדות הנהר מבעד לחלונות הפנורמיים, נגיע אל בירת סלובקיה, ברטיסלבה. נבקר בעיר העתיקה והציורית שהוכתרה כאתר מורשת עולמית של אונסק”ו. העיר, פנינה אדריכלית יפהפייה, בעלת היסטוריה עשירה ומפוארת. נבקר באתרים המובילים במתחם ההיסטורי של העיר ולא נוותר על ביקור בשוק חג המולד בכיכר העיר העתיקה.

הבוקר נתעורר בעיר בהירה של הונגריה, בודפשט. נבקר בשוק האוכל המקורה, בגבעת בודה עם המתחם המלכותי, בכיכר הגיבורים המפורסמת ועוד. מכאן נמשיך לאזור המוזאונים ומתחמי האופנה, ואל שוק חג המולד.  נשוב לספינה לארוחת ערב חגיגית המסיימת את השייט הקסום. לינה בספינה.

לאחר ארוחת הבוקר ניפרד מהספינה וניסע לעבר האזור התיירותי המפורסם  ‘ברך הדנובה’. הסיור כולל את עיירת האומנים סנט אנדריי שם נטייל בסמטאות האבן הציוריות ונהנה מדוכנים, בתי קפה ועוד, את העיירה אסטרגום לתצפית מקתדרלת העיר הגדולה לעבר הדנובה וסלובקיה. נחזור לבודפשט לקראת טיסתנו חזרה ארצה.

*סדר הביקורים והלינות עשוי להשתנות.

פרטים נוספים - שייט על הדנובה

מחירים ותאריכי הטיול:

19-27.11.24

€3,949 לאדם בקבינה זוגית

המחיר כולל:

טיסות אל-על ישירות

לינה במינכן במלון, כולל ארוחת ערב

7 לילות בספינת נהר 5 כוכבים, בתא עם חלון פנורמי נפתח ומרפסת צרפתית

פנסיון מלא בספינת הנהר, כולל פינוקים לאורך היום (למעט ארוחת צהרים ביום 4)

ביקורים וסיורים כמפורט בתוכנית

מדריך ישראלי צמוד

אוזניות שמע בסיורים שיוצאים מהספינה

תשר לנותני השירותים בספינה

מיסים והיטלים

גיורא זה מעניין אותי

רוצה לשמוע עוד

למידע נוסף
הבנתי
באתר הזה נעשה שימוש בקובצי cookie מ-Google כדי לספק את שירותי האתר ולנתח את תנועת הגולשים.